14 julho, 2011

Aventura Colorada




Adventure Colorado

Wake up together in the morning? Ever thought of traveling as far as possible just to enjoy another sun?
Well, just hope we can open your eyes, turn on the radio, follow the wind off the road and follow the sunrise Colorado. Do not need anything else besides us the car and gasoline. It will be fun, I promise to unforgettable ... The choice is yours dear.

I am so alienated, passionate and looking for adventure, you will be better. And then? You with me? I am this, and I can teach you too.


You never had a strong emotion? Turn everything off, either as a predator looking for presa.Posso even pretend to be his.
It's a good thing, a smart guy would not deny.It's not every day that an opportunity comes, right? I do not want to pressure you, I'm just not the kind of girl that says I love you. You can understand me?

I am so alienated, passionate and looking for adventure, you will be better. And then? You with me? I am this, and I can teach you too.

Once on the road, hugging each other and sleep in the car ...
Well you make the rules of the evening.
The morning belonged to me and I decide what will be!
It is true that you are not the first to receive this proposal.
If you do not accept, will not be the only weak ...
My first destination is Colorado. And the final point of the journey you will not know if I follow, I guarantee you are in your body.

I am so alienated, passionate and looking for adventure, you will be better. And then? You with me? I am this, and I can teach you too.


Aventura Colorada

Acordaremos juntos de manhã?
Já pensou em viajar o mais distante possível apenas para usufruir um outro sol ?
Bem, só espero que nós possamos abrir os olhos, ligar o rádio, seguir o vento para fora da estrada e acompanhar o  nascer do sol Colorado.

Não precisa de mais nada, além de nós o carro e a gasolina .
Vai ser divertido, eu prometo até inesquecível... A escolha é sua querido.

Eu sou isso, alienada, apaixonada e procuro por aventuras, com você será melhor. E aí? Você topa? Eu sou isso, e posso te ensinar também.

 Você nunca teve uma emoção forte? Desligue tudo, seja como um predador à procura de presa.Posso até fingir ser sua.
É uma coisa boa, um cara inteligente não negaria. Não é todo dia que surge uma oportunidade assim, certo ? Não quero te pressionar, só não sou do tipo de garota que diz : eu te amo. Você pode me entender?

Eu sou isso, alienada, apaixonada e procuro por aventuras, com você será melhor. E aí? Você topa? Eu sou isso, e posso te ensinar também.

 Depois na estrada, dormiremos no carro abraçados e ...
Bem você dita as regras do anoitecer.
O amanhecer  pertence a mim e  eu decido o que vai ser!
É verdade que você não é o primeiro a receber essa proposta.
Se não aceitar, também não será o único fraco...

Meu destino inicial é o Colorado. E o ponto final da viagem você só saberá se me acompanhar,  garanto que está em seu corpo.

Eu sou isso, alienada, apaixonada e procuro por aventuras, com você será melhor. E aí? Você topa? Eu sou isso, e posso te ensinar também.


Rayanne Nayara .